Subotnje ređenje i ustoličenje mons. Mate Uzinića za dubrovačkoga biskupa prvo je biskupsko ređenje u Hrvatskoj s kojega bogatu fotogaleriju mogu pogledati i lajkati i korisnici Facebooka.

Svega tri dana nakon ređenja novi je dubrovački biskup, kako piše portal Glasa Koncila, objavio fotografije tog čina na svom Facebook profilu i time ih učinio dostupnima velikom broju korisnika te najpopularnije internetske društvene mreže današnjice. Fotogalerija koja s više od 250 fotografija gotovo iz minute u minutu dokumentira svečani događaj biskupskog ređenja i ustoličenja za dubrovačkog biskupa, privukla je brojne fejsbukovce. U prva 24 sata svoj "like / sviđa mi se" ostavilo je više od stotinu korisnika, uz pozitivne komentare i čestitke novome biskupu.

Već sama činjenica da novi biskup ima otvoren profil na Facebooku izazvala je pozornost i brojnih medija, a novinari su, pišući o novoimenovanom biskupu, rado isticali upravu tu temu. Kako je mons. Uzinić istaknuo u intervjuu objavljenom u Glasu Koncila od nedjelje 20. ožujka, Facebook i druge slične društvene mreže mogu pomoći svećenicima da s istinama i trajnim vrijednostima koje Crkva tumači i koje ne mogu biti na prodaju, dopru i do onih do kojih inače ne bi mogli doći.

Upravo iz toga razloga, kako je istaknuo, nada se da će i kao biskup, usprkos svim obvezama, dio svog vremena moći posvetiti, "ne Facebooku, nego ljudima koji preko Facebooka traže savjet, toplu riječ, podršku, prijatelja i sl."

Nakon objave imenovanja mons. Uzinića za dubrovačkoga biskupa brzo se proširila Hrvatskom vijest da novi biskup ima Facebook profil te je u nepuna dva mjeseca na svom profilu stekao više od tisuću novih prijatelja - trenutno ih ima nešto manje od 1500.
  • Biskup na Facebooku i nakon ređenja
Mons. Uzinić ima 1500 'virtualnih prijatelja'
Biskup na Facebooku i nakon ređenja
Subotnje ređenje i ustoličenje mons. Mate Uzinića za dubrovačkoga biskupa prvo je biskupsko ređenje u Hrvatskoj s kojega bogatu fotogaleriju mogu pogledati i lajkati i korisnici Facebooka.

Svega tri dana nakon ređenja novi je dubrovački biskup, kako piše portal Glasa Koncila, objavio fotografije tog čina na svom Facebook profilu i time ih učinio dostupnima velikom broju korisnika te najpopularnije internetske društvene mreže današnjice. Fotogalerija koja s više od 250 fotografija gotovo iz minute u minutu dokumentira svečani događaj biskupskog ređenja i ustoličenja za dubrovačkog biskupa, privukla je brojne fejsbukovce. U prva 24 sata svoj "like / sviđa mi se" ostavilo je više od stotinu korisnika, uz pozitivne komentare i čestitke novome biskupu.

Već sama činjenica da novi biskup ima otvoren profil na Facebooku izazvala je pozornost i brojnih medija, a novinari su, pišući o novoimenovanom biskupu, rado isticali upravu tu temu. Kako je mons. Uzinić istaknuo u intervjuu objavljenom u Glasu Koncila od nedjelje 20. ožujka, Facebook i druge slične društvene mreže mogu pomoći svećenicima da s istinama i trajnim vrijednostima koje Crkva tumači i koje ne mogu biti na prodaju, dopru i do onih do kojih inače ne bi mogli doći.

Upravo iz toga razloga, kako je istaknuo, nada se da će i kao biskup, usprkos svim obvezama, dio svog vremena moći posvetiti, "ne Facebooku, nego ljudima koji preko Facebooka traže savjet, toplu riječ, podršku, prijatelja i sl."

Nakon objave imenovanja mons. Uzinića za dubrovačkoga biskupa brzo se proširila Hrvatskom vijest da novi biskup ima Facebook profil te je u nepuna dva mjeseca na svom profilu stekao više od tisuću novih prijatelja - trenutno ih ima nešto manje od 1500.
Natrag Objavljeno: 24.03.2011.
Svjetlo vjere osvjetljava sve naše odnose i pomaže nam da ih živimo u zajedništvu s ljubavlju Kristovom, da ih živimo kao Krist. papa Franjo
U hotelu usred noći izbio požar. Recepcionar počeo lupati redom po vratima soba. - Tko je? Što se događa? - oglasi se jedan hotelski gost. - Požar, gospodine! - Pa? Zašto mene budite? Ja sam gost, pozovite vatrogasce!
Strpljivost u svemu, a prije svega sa samim sobom. Franjo Saleški
       
Copyright Povjerenstvo za pastoral mladih Zagrebačke nadbiskupije 2011. Design and development by Endora