Subotnje ređenje i ustoličenje mons. Mate Uzinića za dubrovačkoga biskupa prvo je biskupsko ređenje u Hrvatskoj s kojega bogatu fotogaleriju mogu pogledati i lajkati i korisnici Facebooka.

Svega tri dana nakon ređenja novi je dubrovački biskup, kako piše portal Glasa Koncila, objavio fotografije tog čina na svom Facebook profilu i time ih učinio dostupnima velikom broju korisnika te najpopularnije internetske društvene mreže današnjice. Fotogalerija koja s više od 250 fotografija gotovo iz minute u minutu dokumentira svečani događaj biskupskog ređenja i ustoličenja za dubrovačkog biskupa, privukla je brojne fejsbukovce. U prva 24 sata svoj "like / sviđa mi se" ostavilo je više od stotinu korisnika, uz pozitivne komentare i čestitke novome biskupu.

Već sama činjenica da novi biskup ima otvoren profil na Facebooku izazvala je pozornost i brojnih medija, a novinari su, pišući o novoimenovanom biskupu, rado isticali upravu tu temu. Kako je mons. Uzinić istaknuo u intervjuu objavljenom u Glasu Koncila od nedjelje 20. ožujka, Facebook i druge slične društvene mreže mogu pomoći svećenicima da s istinama i trajnim vrijednostima koje Crkva tumači i koje ne mogu biti na prodaju, dopru i do onih do kojih inače ne bi mogli doći.

Upravo iz toga razloga, kako je istaknuo, nada se da će i kao biskup, usprkos svim obvezama, dio svog vremena moći posvetiti, "ne Facebooku, nego ljudima koji preko Facebooka traže savjet, toplu riječ, podršku, prijatelja i sl."

Nakon objave imenovanja mons. Uzinića za dubrovačkoga biskupa brzo se proširila Hrvatskom vijest da novi biskup ima Facebook profil te je u nepuna dva mjeseca na svom profilu stekao više od tisuću novih prijatelja - trenutno ih ima nešto manje od 1500.
  • Biskup na Facebooku i nakon ređenja
Mons. Uzinić ima 1500 'virtualnih prijatelja'
Biskup na Facebooku i nakon ređenja
Subotnje ređenje i ustoličenje mons. Mate Uzinića za dubrovačkoga biskupa prvo je biskupsko ređenje u Hrvatskoj s kojega bogatu fotogaleriju mogu pogledati i lajkati i korisnici Facebooka.

Svega tri dana nakon ređenja novi je dubrovački biskup, kako piše portal Glasa Koncila, objavio fotografije tog čina na svom Facebook profilu i time ih učinio dostupnima velikom broju korisnika te najpopularnije internetske društvene mreže današnjice. Fotogalerija koja s više od 250 fotografija gotovo iz minute u minutu dokumentira svečani događaj biskupskog ređenja i ustoličenja za dubrovačkog biskupa, privukla je brojne fejsbukovce. U prva 24 sata svoj "like / sviđa mi se" ostavilo je više od stotinu korisnika, uz pozitivne komentare i čestitke novome biskupu.

Već sama činjenica da novi biskup ima otvoren profil na Facebooku izazvala je pozornost i brojnih medija, a novinari su, pišući o novoimenovanom biskupu, rado isticali upravu tu temu. Kako je mons. Uzinić istaknuo u intervjuu objavljenom u Glasu Koncila od nedjelje 20. ožujka, Facebook i druge slične društvene mreže mogu pomoći svećenicima da s istinama i trajnim vrijednostima koje Crkva tumači i koje ne mogu biti na prodaju, dopru i do onih do kojih inače ne bi mogli doći.

Upravo iz toga razloga, kako je istaknuo, nada se da će i kao biskup, usprkos svim obvezama, dio svog vremena moći posvetiti, "ne Facebooku, nego ljudima koji preko Facebooka traže savjet, toplu riječ, podršku, prijatelja i sl."

Nakon objave imenovanja mons. Uzinića za dubrovačkoga biskupa brzo se proširila Hrvatskom vijest da novi biskup ima Facebook profil te je u nepuna dva mjeseca na svom profilu stekao više od tisuću novih prijatelja - trenutno ih ima nešto manje od 1500.
Natrag Objavljeno: 24.03.2011.
Sve poteškoće u molitvi imaju jedan jedini uzrok: moljenje kao da Bog nije tu. sv. Terezija Avilska
Učiteljica daje zadaću: "Što bih radio kad bih imao milijun kuna?" Mali Perica umjesto napisanog sastavka daje učiteljici prazan list papira. - Što to znači, ovdje nema ništa!? A rekla sam da napišeš što bi radio s milijun kuna?" - Pa... radio bih baš to! Ništa!
Uvijek ljubi srce koje te povrijedi. Ali nikad nemoj povrijediti srce koje te ljubi.
       
Copyright Povjerenstvo za pastoral mladih Zagrebačke nadbiskupije 2011. Design and development by Endora